מהי שיטת לחישות לילה להעצמת ילדים ואיך היא תועיל גם לילדים שלכם

שתפו מכאן:

 

מה הייתם עושים אם הילד שלכם היה מגלה דימוי עצמי נמוך, תחושת מסוגלות ירודה והצפות רגשיות שמובילים לתחושת תסכול מתמשכת ולבכי אינסופי?

כנראה שהייתם פונים לכל מומחה שיש בסביבה כדי למצוא פתרון. ממש כפי שאני עשיתי.

אבל מה אם לאף אחד לא הייתה תשובה?

זה היה העולם שלי. בני, המתוק והמקסים- הוא סבל מאד ולא היה לנו דבר שיכולנו לעשות כדי לעזור לו. הוא גדל בתחושת תסכול גדולה, העולם הציף אותו בגירויים פיזיים ורגשיים, הוא התקשה להתרכז, והוא חש שהוא פשוט לא יכול להצליח. המנטרה שלו הייתה: “אני לא יכול”. זה היה ממש כמו נבואה שמגשימה את עצמה. הוא נמנע מפעילויות שונות בשל החשש שיכשל ואכן הוא לא היה כשיר להתמודד איתן בגלל ההימנעות שלו.

לאחר מחקר ארוך, לימוד והשתלמות פיתחתי את שיטת לחישות לילה- העצמת ילדים על מנת לעזור לבני. אי אפשר לתאר את תחושת השמחה שחווינו בבית כשראינו איך תוך ימים ספורים הילד התחיל לצחוק 90% מהיום במקום לבכות. ואחר כך נפתח לעוד חברים, התחיל להתנסות בדברים שנמנע מהם קודם, התחיל לדבר על עצמו במושגים חיוביים כמו: “אני יכול”, “אני רוצה לעשות את זה לבד”, “אני מנסה שוב ושוב עד שאני מצליח”. אושר גדול. הדימוי העצמי שלו השתנה בעקבות לחישות הלילה ובעקבותיו ההתנהגויות שלו הפכו לחיוביות ומקדמות עבורו.

מאז סייעתי לאלפי משפחות לעזור לילדיהם להפוך לילדים מאושרים, בטוחים ומצליחים.

שיטת לחישות לילה להעצמת ילדים הוכחה כיעילה במגוון מצבים כגון:

♦       העצמת הדימוי העצמי של הילד

♦       גמילה מהרטבות לילה

♦       התגברות על פחדים שונים

♦       הרגעת תוקפנות פיזית ומילולית כלפי הסביבה

♦       שיפור יכולת ההתארגנות, הריכוז והתפקוד של הילד

♦       שיפור כישורים חברתיים

♦       העלאת הבטחון העצמי

שיטת לחישות הלילה להעצמת ילדים מתבססת על מחקרים רבים הנוגעים לאופן פעולתו  של המוח האנושי. מסתבר, שכשחוקרים אומרים לנו שאנו משתמשים ב-5% של המוח שלנו – הם לא מתכוונים לפעילות החומר האפור במוח, אותה אנו מנצלים במלואה, אלא דווקא לכוחם של תהליכים המתרחשים בחלק הלא- מודע והתת- מודע של המוח.

מחקרים מראים, כי בניגוד למוח המודע, תת המודע שלנו קולט ומעבד מסרים תוך כדי שינה. ממש כמו שדה בעל קרקע פוריה, תת המודע שלנו מקבל זרעי מידע ואינפורמציה והוא יניב ויצמיח את הזרעים החיוביים אשר נשתול בו.

בשנים האחרונות אלפי משפחות התנסו בהצלחה רבה בתהליך לחישות הלילה להעצמת ילדים. התוצאות מדהימות ונפלאות ושיטת לחישות הלילה להעצמת ילדים מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בטיפול בילדים במצבים רבים.


שתפו מכאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.