תשליך של אש וקרח

שתפו מכאן:

זהו תהליך של תשליך של אש וקרח, זה תהליך מעניין מאד, אבל לפני כן צריך להתחיל במיינדסט ולכן חשוב מאד לקרוא את מה שאני מעלה כאן.
חשוב להבין שהמחשבות והרגשות שלנו זו הדרך שנטבעה בתוכנו בילדותינו. אמונה היא פרספקטיבה שיש לנו שנאספה בעבר, לרוב בילדות שלנו והיא מושפעת בצורה לא מבוטלת מאמונות של ההורים שלנו, של הסבים ואף לפני כן, אמונות שעברו מדור לדור.
אמונות הן מסקנות שיש לנו על החיים שצברנו במהלך החיים. רוב האנשים לא טורחים לשנות את האמונות שלהם בבגרותם. לא האנשים לא בוחנים מחדש את האמונות שהם צברו בילדותם. הן מקבלים כמובן מאליו את מה שהם חושבים ומאמינים על עצמם.
האמונות הללו הופכות להיות משהו שמגשים את עצמו. האמונות הללו מגשימות את עמן. אנחנו נגלה שתת המודע שלנו תמיד יוכיח לנו שאנחנו צודקים, שהאמונות שלנו נכונות.

אינסה קליינמן לחישות לילה להעצמת ילדים



וזה הזמן להתחיל לבחור בקפדנות את האמונות שלנו.
אתן לכם דוגמא של תהליך הטמעת אמונה בגיל צעיר המשפיעה לשנים ארוכות.

בתאילנד יודעים לאלף פילים בצורה שמאפשרת למאלפים שליטה מלאה עליהם ממש מגיל צעיר.
המאלפים לוקחים פיל ממש מינקותו וקושרים אותו עם שרשרת ברזל לרגל שמחוברת לקיר בטון. השרשרת הזו מחוברת כל כך חזק שאין סיכוי שהפיל יוכל להשתחרר ממנו. אבל הפילון, באופן טבעי, נלחם ונאבק במשך כמה ימים להשתחרר. הוא עשוי להפצע בתהליך אבל הוא לא מוותר ומנסה שוב ושוב. ואחרי כמה ימים, לפעמים כמה שבועות, הפיל מפסיק להלחם כי הוא מבין שזה בלתי אפשרי. מאותו רגע, נצרבת בפיל התודעה שאם משהו קשור לו לרגל הוא לא יכול לזוז או לברוח.
בבגרותם קושרים להם משהו כמו שרוך ומצמידים לכיסא פלסטיק והפיל לא יזוז. ולנו הרי ברור שהפיל יכול להזיז את זה בלי בעיה. ועם זה, בגלל האמונה שנצרבה מגיל צעיר שהוא לא יכול להזיז את זה הפיל כלל לא ינסה.

אתן לכם דוגמא נוספת. פרעושים יכולים לקפוץ לגובה מדהים, פי כמה וכמה מהגודל שלהם.
בניסוי מעבדה שעשו פעם גילו, שאם סוגרים פרעושים בקופסא סגורה, אז הם ילמדו, תוך שלושה ימים, לקפוץ רק עד גובה הקופסה.
וזה למרות שאם לא היה מכסה לקופסה הם היו יכולים לקפוץ פי 3 יותר גבוה. אבל תוך 3 ימים הם ילמדו שניתן לקפץ רק עד גובה המכסה.
הדבר המדהים הוא, שכאשר הם מייצרים צאצאים דור שני ושלישי גם הצאצאים קופצים רק עד גובה המכסה וזה אפילו כאשר המכסה כבר הוסר.

זו בדיוק ההמחשה של המצב שבו רוב האנושות נמצאת בו. רוב האנשים מקבלים באמונה שלמה את האמונות של ההורים שלהם שעוברות מדור לדור ועם זה הם מתקיימים. וחלק מהאמונות הללו הן נפלאות ומקדמות ומעצימות וחלקן הן מחבלות ומונעות התקדמות וכולאות אותנו בתוך פחדים מעשייה והגשמה.
זה כמו להיות בכלא מנטאלי.

הרי מה שעוצר את הפרעושים, את הפילים ואת האנשים זו האמונה שלהם שהאמונות שלהם אמיתיות ומכאן שאין דרך אחרת. אנחנו כולנו גורי פילים ומכאן לרוב אנחנו אסירים של המחשבות שלנו.
מתוך מקום של מחייבות לעצמנו ולילדי םשלנו אנחנו צריכים ללמוד מהן האמונות שלנו, לבחור לפקפק בהן ולא ללכת עליהן כמו רובוטים. לא ללכת מתוך אמונה שזו הדרך היחידה בה הדברים פועלים.

שמעתי שוב שוב משפטים: אני פועלת כמו שאמא שלי פעלה, או: בגלל מערכת היחסים שלי עם אבא שלי אני ככה. והמון אמונות עולות בשיחות שלי עם מתאמנות: אני לא יכולה, זה לא בשבילי, בזה אני לא אצליח, ברור שזה לא ריאלי עבורי…

אבל אם הילדים שלנו היו חושבים בצורה הזו על עצמם, האם היינו מאשרות להם שזה נכון והם באמת לא מסוגלים או שהיינו נלחמות ונלחמים כדי לעזור להשריש אמונה חיובית בעצמם?
אז למה אנחנו מרשות ומרשים לעצמנו לבחור להאמין באמונות השליליות והמגבילות שלנו? למה שלא נבחר לאתגר את האמונות הללו?
למה שלא נבחר להחליף אותן באמונות חדשות? אמונות שמקדמות ומעצימות ומחזקות?
הדבר הכי חכם שנכל לעשות זה להחליט לבחור את האמונות שלנו, את אלה שמקדמות אותנו, את אלה שנותנות לנו הזדמנות להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע.

ויש לא מעט שאומרים: אני אאמין בזה כשאני אראה את זה.
זה לא עושה את העבודה.
קודם כל יש לנו את השורשים ובהם צריך לטפל כדי להגיע לפירות.

התהליך של התשליך שנעשה, זה החלק בו נתחיל לעקור את אותם רגשות, מחשבות, אמונות שיש לנו מילדות.
אנחנו נתחיל עם תהליך של תשליך אש שהוא תהליך מתמשך ומתקדם שאני ממליצה לעשות מדי יום ויום.

בנוסף נעשה כאן תהליך של תשליך קרח שמשלים את התשליך באש.
הוא ארוך יותר ודורש שתקדישו לעצמכן זמן של שקט בן כ17 דקות. ייתכן שיש צורך לגלול מעט כדי להאזין לתהליך הזה.

אנחנו בימים אלה מציינים שנתיים מהתאונה של בעלי.
שנתיים מורכבות, מטלטלות, כואבות, וגם תקופה של הרבה תקווה והתגייסות שלנו כמשפחה ושל כל אהובינו ואוהבינו בתמיכה באמת יוצאת דופן שקיבלנו.

כמתנה לכל מי שצריך ורוצה החלטתי להעניק את לחישות הלילה לבריאות איתנה. יש קובץ אחד לגברים
ואחד לנשים. כדי לקבל את הלחישות במתנה צריך להכנס לחנות האינטרנטית של לחישות לילה, לגלול למטה
עד שתמצאו בין כל הקבצים את הלחישות לבריאות איתנה, המחיר שלהן הוא 0 שח.
צריך למלא פרטים כדי שהם ישלחו אליכם ישירות במייל וזהו, המתנה שלכם

כאן מקליקים לקבלת המתנה


שתהיה לכם שנה נהדרת
אינסה קליינמן- פרץ
מאמנת אישית לאמהות ולנשים


שתפו מכאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.