למה ילדים משקרים?

שתפו מכאן:

למה ילדים משקרים?
מה אנחנו צריכים לעשות כדי לעזור להם לרדת מהעץ הגבוה של השקרים ואיך להתמודד ממש ברגע שתפסנו אותם משקרים, בצורה שתכבד גם את הילדים וגם אותנו כהורים?
מעלה לכם סרטון עם תשובה לשאלה חשובה שנשאלתי על ידי הורים בנושא.

שנייה לפני שנעבור לסרטון- תקשורת מעצימה וחיובית היא המפתח ליצירה של שיתוף פעולה עם הילדים (כך שהם באמת יעשו מה שאתם מבקשים), קבלה של תשומת הלב שלהם והצלחה בקשר שלכם עם הילדים.
החלטתי לערוך הדרכה אינטרנטית חינמית להורים בשם: 7 שגיאות התקשורת של הורים, איך להמנע מהן ומה לעשות במקום. יום רביעי, 14 לספטמבר בשעה 2100 מהנוחות של הבית שלכם.
אם נמאס לכם לבקש כל דבר 10 פעמים, אם אתם לא רוצים לקבל יותר משיכות כתף וקריאות “אוף” “זה לא פייר”, אם אתם רוצים שהילדים שלכם ירצו לשתף פעולה איתכם, הצטרפו לשיעור וקבלו את
הפתרונות הכי טובים שלי- רק להעתיק ולהדביק.

זו הדרכת חובה להורים שרוצים ללמוד איך להמנע מהשגיאות האלה שרק גורמות לילדים להתעלם מהבקשות וללמוד מה לעשות במקום כדי שהילדים ירצו להקשיב לכם ולשתף פעולה, בפעם הראשונה שאתם מבקשים מהם. אני אשתף אתכם במילים ובמשפטים מדוייקים שאני אומרת לבנים שלי ומלמדת את הלקוחות שלי להגיד, שמשנים את כל הקשר בבית.

יותר מזה, אני אתן מתנה לכל מי שישתתפו בהדרכה בלייב: את תקציר ההרצאה עם כל המשפטים כתובים, כך שתוכלו להדפיס ולשנן את המשפטים האלה לשימוש חוזר בבית עם הילדים.
ובגלל שאנחנו בתקופה הרגישה של קליטה במסגרות אני גם אחלוק איתכם איך תוכלו באמצעות מילים מעצימות לחזק את הילדים שלכם בתקופה הזו.

השיעור חינמי לגמרי אך מיועד ל200 משתתפים בלבד, ולכן חובה להרשם מראש בקליק כאן

קליק על הכפתור להצטרפות להדרכה


שתפו מכאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.