שבעה טיפים מנצחים להעצמה ולגידול ילדים שמחים ובטוחים

שתפו מכאן:

לחישות לילה לגידול ילדים בטוחים

לחישות לילה לגידול ילדים בטוחים

כשג’ון לנון היה בן חמש אמא שלו לימדה אותי שהמפתח לחיים טובים היא השמחה. בבית הספר שאלו אותו מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול. “אני רוצה להיות שמח” הוא ענה להם. אמרו לו שלא הבין את המשימה. אז הוא ענה חזרה שהם לא הבינו את החיים.

אם תשאלו כל הורה מה הוא מאחל לילדו התשובה הראשונה בדרך כלל היא: שיהיה שמח או שתהיה מאושרת. זו משאלת הלב של כל ההורים אבל אנחנו יודעים שזה לא תמיד המצב. היום אנחנו כבר יודעים שניתן להגביר את רמת השמחה שלנו ושל ילדינו הנה כמה רעיונות איך להתחיל לעשות את זה כבר מעכשיו.

רגע לפני שאתן לכם את כל הטיפים חשוב שתדעו שביום שלישי, 16 ליוני, אני עורכת הדרכה אינטרנטית חינמית להורים בשם: איך לחזק את הדימוי העצמי והבטחון של הילדים כדי להבטיח שהם יצליחו לימודית, חברתית, וברמה האישית ללא צורך בעזרה חיצונית אלא רק באמצעים שיש לנו במסגרת המשפחה שלנו.

זו הדרכה שאני עורכת אחת לחצי שנה ותמיד כל המקומות בה נתפסים במהירות.
אם חשוב לך לחזק את הדימוי העצמי של הילדים שלך, בעיקר בתקופה הסוערת והלא יציבה הזו,
כאן מקליקים לקבלת כל הפרטים ושריון מקום בהדרכה:

טיפ מנצח 1- עשו דברים יחד: בשנות חייהם הראשונות החברים הכי טובים של הילדים שלכם הם אתם ההורים. אבל הקשר איתכם ממשיך להיות משמעותי גם בשנות ההתבגרות. בלו איתם זמן רב ככל הניתן ומלאו את הזמן הזה בתוכן איכותי, שיחה, משחק, פעילות משותפת, טיולים ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. מחקר שנערך בהרווארד מראה שככל שאנחנו מבלים יותר זמן עם בני משפחה ועם חברים אנחנו שמחים יותר. בילוי כזה הוא רב ערך עבורנו ועבור ילדינו. דניאל גילברט, מומחה לתחום הגברת השמחה מאוניברסיטת הרווארד אומר: “אנחנו מאושרים כשיש לנו משפחה, אנחנו מאושרים כאשר יש לנו חברים. כל שאר הדברים שאנחנו עושים בחיינו הם בעצם הדרך להביא לכך שיהיו לנו קשרי משפחה רבים יותר וחברים רבים יותר”. בילוי עם משפחה וחברים היא שיטה מוכחת לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 2 – הרשו לילדיכם לשחק בחוץ: בילוי של 20 דקות בחוץ מדי יום מבטיח שיפור חיובי במצב הרוח, שיפור בזיכרון שלנו ואפילו הרחבה של יכולת החשיבה. אפשרו לילדיכם זמן של משחק חופשי באוויר הפתוח, בחצר, בגינה הציבורית או בגן השעשועים. זה הופך את הבילוי בגן השעשועים ל הרבה יותר משמעותי ממה שחשבנו. שם הילדים ילמדו לפעול בצורה עצמאית, להפעיל חשיבה יצירתית, לפתח כישורים חברתיים וליהנות מהאוויר שבחוץ. משחק באוויר הפתוח היא שיטה בדוקה לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 3 – חייכו הרבה: גם עניין זה נחקר והוכח מדעית. כשאנחנו מחייכים הגוף שלנו מפריש הורמונים של שמחה באופן אוטומטי, כן, גם אם זה חיוך לא ממש אמיתי הוא הופך לאמיתי. לא סתם אומרים: “חייך והעולם יחייך אליך”. חייכו אל הילדים ולמדו אותם לחייך גם כן. אם הילד או הילדה מציפים בעיה או קושי כדאי ורצוי להקשיב להם קשב רב, ללא שיפוט וביקורת. לסיום ניתן להציע להם לחזור על הבעיה עם חיוך על הפנים. זה ממש קשה לחשוב מחשבות שליליות כשאנחנו מחייכים ואז גם קל מאד למצוא פתרונות יצירתיים. לחייך הרבה היא שיטה בדוקה לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 4- עסקו בפעילות גופנית: כן, כן , עד כמה שזה נשמע פשוט, עודדו אותם להשתתף בפעילות גופנית, רשמו אותם לחוגים בתחומי פעילות גופנית שמעניינת אותם והכי כיף עשו ספורט יחד איתם: צעדות, טיולים, רכיבה על אופניים, כדורסל או כדורגל, שחייה בים או בבריכה, ריקדו איתם. ככה כל המשפחה מרוויחה גם הגברת שמחת החיים, גם הקניית הרגלים בריאים לכל החיים, גם כושר והכי חשוב גיבוש משפחתי. ספורט היא שיטה בדוקה לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 5- שנת לילה טובה: במהלך השינה הגוף שלנו מנקה פסולת, מעכל את חוויות היום, נח, נטען ובמקרה של הילדים הגוף גם גדל ומתפתח. דאגו להשכיב אותם לישון בזמן ושיהיו להם מספיק שעות שינה. כשהילדים שלנו ישנים מספיק הם פחות רגישים לתחושות שליליות ויש להם כוח להתמודד טוב יותר עם כל מצב. וגם זה בדוק מחקרית. שינה טובה היא שיטה בדוקה לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 6- הוקירו תודה: במחקר בן שנים ארוכות שנערך באוניברסיטת קליפורניה הוכח קשר ישיר בין היכולת שלנו להוקיר תודה בחיינו לבין רמות גבוהות של שמחת חיים, שביעות רצון מחיינו, בריאות פיזית ונפשית וקיום קשרים חברתיים ומשפחתיים טובים יותר. למדו את ילדיכם להוקיר תודה על הטוב שבחייהם על ידי הדרכה, שיחה משפחתית, טכס קבוע לפני השינה, כתיבת יומן וכל דרך יצירתית העולה בדעתכם. הוקרת תודה היא שיטה בדוקה לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 7- היו השינוי שאתם רוצים לראות בילדיכם: דוגמא אישית היא הדרך היעילה ביותר לחולל שינוי בילדינו. 90% ממה שילדינו עושים הוא דרך לימוד מודע ולא מודע של ההתנהגות וההתנהלות שלנו. לא סתם נאמר: התפוח לא נופל רחוק מהעץ. עלינו מוטלת האחריות לנהוג בדרך שאנחנו רוצים לראות את ילדינו נוהגים. אם אנחנו רוצים ילדים פעילים עלינו להיות פעילים, אם אנחנו רוצים שהם יקראו הרבה אנחנו צריכים לקרוא הרבה, אם אנחנו רוצים שהם יעשו ספורט אנחנו צריכים להראות להם שאנחנו עושים זאת, אם אנחנו רוצים שהם יתנהגו בצורה יפה ומכובדת זה לזה עלינו לתת להם את הדוגמא לכך. דוגמא אישית היא השיטה הכי חשובה  לגידול ילדים שמחים.

טיפ מנצח 8: תצטרפו אלי להדרכה אינטרנטית חינמית להורים על חיזוק הבטחון והדימוי העצמי לילדים דרך גישת לחישות לילה. כאן מקליקים לכל הפרטים ולשריון המקום שלך בהדרכה:

ואגב אפשר לפרגן גם לחברים ולשלוח להם הודעת ווטסאפ שמזמינה אותם להדרכה החשובה הזו.
כאן מקליקים למשלוח הודעת ווטסאפ להזמין עוד חברים להדרכה החשובה הזו להורים

אינסה קליינמן, מאמנת, מנחת NLP, מנחת דמיון מודרך, מרצה בינלאומית להורים ואמא של יובל וערן. מייסדת גישת”לחישות לילה להעצמת ילדים” טכניקה מהפכנית לגידול ילדים שמחים, בטוחים ומצליחים. בשש שנים האחרונות סייעתי באמצעות גישת לחישות לילה להעצמת ילדים לאלפי הורים לעזור לילדיהם להעצים את הדימוי העצמי, לשפר יכולת ריכוז והתארגנות, להיגמל מהרטבת לילה, להתגבר על פחדים שונים, להרגיע תוקפנות כלפי הסביבה, לשפר כישורים חברתיים ועוד. חפשו בחנות הפתרונות של לחישות לילה את הפתרון המתאים לכם ולילדכם.


שתפו מכאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.